Фактично нас закликають купувати автобуси, яким 10-15 років, а не нові «Богдани» — Ігор Мойсеєнко

Крім того, тепер водії мають бути в уніформі, вміти надавати першу домедичну допомогу та знати, як допомогти зайти чи вийти з автобуса людині з інвалідністю. Водії мають спілкуватися з пасажирами виключно українською мовою.

У чому основні проблеми й чи можна їх вирішити? Розповів голова Асоціації перевізників Києва та області Ігор Мойсеєнко.

Ігор Мойсеєнко: У нас дуже часто змінюються водії, тому буде проблема з уніформою. Також це підтримання температурного режиму в автобусах. 95% автобусів не передбачають кондиціювання повітря, тобто потрібно або повністю оновити руховий склад. Той рухомий склад, який ми зараз купляємо — нові «Богдани» А092, вони не під ці нові стандарти. Виходить, що нам на зразок приводять б/в автобуси Volvo, які купив один з перевізників і які відповідають цим новим вимогам київської міської влади. У Києві 1500 автобусів, з них тільки 13 ці Volvo. Ми не знаємо, як вони зарекомендують себе на маршруті, який вибрав перевізник, ми побачимо картинку лише за пів року. Фактично нас закликають купувати автобуси, яким 10-15 років, а не нові «Богдани».

Норму про музику не можна назвати новою. Ще пару років тому був прийнятий пункт у правилі перевезення пасажирів, в якому чітко наголошувалось на тому, що водію заборонено взагалі використовувати радіоприймачі в автобусах. Ця норма була і нікуди не зникала.

Стосовно домедичної допомоги — кожен перевізник повинен виконувати ліцензійні умови, які перевіряє «Укртрансбезпека». У цих нормах чітко прописано, що перевізник повинен проводити навчання водіїв стосовно надання домедичної допомоги при ДТП. Це теж прописане у законодавстві, том не можна назвати ноу-хау від київської міської влади.

Повну програму слухайте в аудіофайлі




Comments

    No results found.